ראש לשכת עורכי הדין: "להפגין ולא להגיע לבתי המשפט"

ישראל רובין 16 Comment on ראש לשכת עורכי הדין: "להפגין ולא להגיע לבתי המשפט"

לשכת עורכי הדין מצטרפת להשבתות: משביתה את הלשכה על מאות עובדיה. במסגרת השביתה קוראת לשכת עורכי הדין לא להגיע לבתי המשפט ולא לקיים דיונים למעט דיונים דחופים. ראש הלשכה, עו"ד עמית בכר: "זהו צו השעה, על ממשלת ישראל לעצור את החקיקה באופן מיידי ולהיכנס להידברות. אני קורא לכל עורכי הדין בישראל להצטרף אלינו ולא להגיע לדיונים בבתי המשפט פרט לדיונים דחופים עד אשר ראש הממשלה יחליט על עצירה מוחלטת. צאו לרחובות"

צילום: לשכת עורכי הדין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת ההחלטה על השבתת הלשכה, קורא ראש הלשכה, עו"ד עמית בכר, לכל עורכי הדין בישראל להצטרף למאבק לעצירת החקיקה של ממשלת ישראל ולא להגיע לדיונים בבתי המשפט למעט דיונים דחופים, ובכך להשבית גם את בתי המשפט.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר: "זהו צו השעה, על ממשלת ישראל לעצור את החקיקה באופן מיידי ולהיכנס להידברות. אני קורא לכל עורכי הדין בישראל להצטרף אלינו ולא להגיע לדיונים בבתי המשפט פרט לדיונים דחופים עד אשר ראש הממשלה יחליט על עצירה מוחלטת. צאו לרחובות."



16 תגובות

מיין תגובות
  1. 16

    מה זאת אומרת לא להגיע לדיונים? מהיכן אתה שואב את הסמכות להנחות עורכי דין לא להתייצב לדיונים של לקוחותיהם?? אם אתה מכבד את מערכת המשפט את הרשות השופטת ומגן עליה, אז להזכירך השופטים קבעו את הדיונים ואנחנו מחוייבים להתייצב לדיונים בהתאם להחלטות שיפוטיות ולטובת לקוחותינו שמחכים לפעמים חודשים רבים ושנים לדיונים אלה ולהם אנחנו מחוייבים, להזכירך עוד בהתאם לכללי לשכת עורכי הדין.

    1. לא להתייחס לחנפן העלוב הזה שמבקש למצוא חן בעיני חונטת השמאל מתוך מניעים ששמורים איתו וכולם מבינים , בקיצור עוד אפס מאופס מלקק …

    2. הוא עוד אפס מאופס שמחפש למצוא חן בעיני חונטת השמאל עוכרי ישראל

    3. לא מפתיע. השמאל תמיד בוגדני. כשהוא לא בשלטון. וגם כשהוא בשלטון.. אלטלנה, הסזון. הלשנות, יום הכיפורים, אוסלו, מלחמת לבנון, הסכם הגז עם לבנון, תפירת תיקים, ארלוזורוב, קיבוצים איחוד/מאוחד. מפאי/מפמ. אכיפה בררנית. זה או אני או לעזאזל המדינה על כל יושביה. עכשיו רואים את תוצאות העליה הלא יהודית לישראל בחסות בג"ץ.

  2. 15

    מיתפלל שכל הטייסים הסרבנים יטוסו את טיסתם האחרונה
    חבל על המטוס.
    אבל שיואבדו אמן.
    כל הלוחמים לא יראו אור יום
    שישרפו אמן.

    1. התפילה שלך ושכמותך לא מתקבלת. גם אם עשו טעות בסרבנות. תחליף את השנאה שלך באהבה. תרחם על אלו שטועים, גם מטעים אותם למרות שהם טייסים. אם תכתוב בצורה מכובדת תייצג נכון את הצד שלך. בטוח שיש בך צד כזה.

    2. מיהו הדיקטטור? באנגלית אומרים:
      "It takes one to know one."
      גם לפיד וליברמן, שני רודנים קטנים קטנים, אבל דיקטטורים לגמרי.

  3. 14

    כשלשכת עורכי הדין תופסת עמדה פוליטית ברורה אין זה ראוי להכלילה בתוך וועדת השופטים. הם נגועים בניגוד עיניינים , אפילו אינם מנסים להסתיר זאת. אחרי אפי נווה וחימי שקלקלו את שמם הטוב של עורכי הדין בישראל,בא השלישי וסתם הגולל על הלשכה.

  4. 13

    ראש לישכת עורכי הדין לפני שאתה מבקר את הממשלה בעניין החוקה?! תעשה קודם ניקיון יסודי בטינופת אצלכם!!! וזה נגמר אתם חוטאים ומחטאים!!

  5. 12

    לסגור את לשכת עורכי הדין!
    זו לא לשם ייצוג זו לשכה פוליטית שמאלנית… שרבים בה מתנגדים לתוכן ראש הלשכה.. ואלו שכן פשוט מעטים.. ראש לשכה נבחר עם אחוזי הצבעה נמוכים…
    נקווה שתכף ישלח תמונה "בטעות"

  6. 11

    שיקפוץ רק להרוס הם רוצים אנשים עם כל ההשכלה שלהם מתברר שהם בהמות ואפסים זה מה שהם אדם ניכר בכוסו בכיסו וכעסו כוסו בטוח שותים אחרת אך מתחרפנים ומשטתים כיסו קיבלו בוחטות של כסף וכעסו המוגלה יצאה מהקרביים ומהפה המלוכך והמזוהם שלהם האם אלה נציגי העם בזיון עם מריצות למזבלה שם הם ראויים להיות אנו נתמרד יותר ממכם עלובי נפש

  7. 10

    אמר לי:
    תראה את היורי"ם האחרונים של לשכת עוה"ד..לשכת עוה"ד מושחתת ולכן ברפורמה לא יהיו לה נציגים בוועדה למינוי שופטים.
    עניתי:

    זאת ועוד:אם חברי כנסת ושרים הורשעו בפלילים וראש ממשלה עם כתבי אישום אז הם לא שרים וחכי"ם מכהנים ולא יהיו מיוצגים בוועדה לבחירת שופטים?
    עו"ד הם המכירים טוב מכולם את עמיתיהם ואת השופטים בכל הערכאות ולכן חשוב שיהיו בוועדה.
    שהיה יום טוב לכל.

  8. 9

    להרחיק את לשכת עורכי הדין ואת עורכי הדין מהוועדה לבחירת שופטים ושופטות. יש כאן חשש כבד לניגוד עניינים. לאחר הקומבינות הנטענות בעניינם של שופטים ושופטות, ולו רק לצורך הניראות – אין מקום לעורכי דין, מכובדים ורציניים ככל שיהיו, ויש והיו גם בעבר כאלו, בוועדה למינוי שופטים ובכלל – להיות חלק מהוועדה למינוי שופטים; חלילה אין בכך כדי להטיל דופי או ליצור כתם על ציבור עורכי הדין בישראל.

  9. 8

    מיהו הדיקטטור האמיתי, אם לא בתי המשפט ובעלי ההון? באנגלית אומרים:
    "It takes one to know one."
    לפיד, ליברמן ויתר בעלי ההון השמאלנים, זה עבורכם. אתם כאלה ואתם מסיתים לחינם ולשנאת חינם. חבל שהאדם הקטן מאמין לכם ויוצא להתפרע ברחובות. אתם מנצלים את תמימות האנשים. בושה וחרפה עליכם ועל שכמותכם. כל אחד מכם רודן קטן, רק ש"הגמל לא רואה את הדבשת שלו."